PDA

View Full Version : Best 4 sec. video ever!!!!



WRECK$HIT
01-03-2009, 10:32 PM
http://s206.photobucket.com/albums/bb224/Wicked_Elmo/Miscellaneous/?action=view&current=Ramp.flv

chevylover516
01-03-2009, 10:40 PM
LMFAO i did that once off a bmx jump and i had minor concussion X_X

soylent_green
01-03-2009, 10:44 PM
It's always fun to laugh at people hurting themselves doing something stupid!

Thumper
01-03-2009, 10:47 PM
didn't really think that one through

WRECK$HIT
01-03-2009, 10:51 PM
what gets me everytime is the dude video taping, the little noise he makes right before the vid. is over

chevylover516
01-03-2009, 11:00 PM
Lol ------^

farmerkev
01-04-2009, 12:37 AM
"If your gonna be dumb ya gotta be tough"!

ox_man
01-04-2009, 01:03 AM
LMAO thats great. Dumb people are here for our entertainment.

Its only funny until someone gets hurt, Then it Hilarious

tiny
01-04-2009, 01:36 AM
Hey Napoleon can you do any sweet tricks? LOL

mudevil
01-04-2009, 10:33 AM
LMAO stupid dumb MU&^^&^ So8&&^%itch
i had to watch that over and over again and laughed harder each time.

I bet I watched that 15 times,funny as hell.

MR. FORD 28
01-05-2009, 12:13 PM
Damm wasn't that a old video of you in the front yard i remeber that lol

chevylover516
01-05-2009, 02:03 PM
i laugh so hard i think i might of cracked rib

RcWheeling
01-05-2009, 07:56 PM
what ever dont kill just makes you more stupid lol